-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ikke i år heller, for Chevrolet
Nå som GM er i ferd med å introdusere Chevrolet-navnet over hele verden, hadde det jo vært morsomt om merket hadde tatt igjen Ford hjemme. I oktober så det ut som om det kunne gå. Ikke nå.

Etter tredje kvartal så det imidlertid ut som om 2004 skulle bli Chevrolets år igjen. Da lå de bare 8.303 biler bak Ovalen, og alt tydet på at dette kunne de greie. Men så glapp det.
Først trynet oktober, nesten 15.000 biler etter. Og i november lå de 12.000 bak. Å ta igjen et forsprang på 35.000 på en måned klarer nok ikke en gang Generalen.
Så får vi se da, hvor lang tid det tar før Chevrolets oversjøiske deltakere - foreløpig bare de som het Daewoo i går, men på sikt snakker vi både Kina, andre asiatiske land og Sør-Amerika - klarer å konkurrere med Fords ikke-ameikanske volum.
Alltid morsomt med de små konkurransene foran de mange målsnorene.