-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
GM bekrefter Bolt
Chevrolet Bolt ble vist som konsept på bilutstillingen i Detroit. Nå er det bekreftet at den går til produksjon.
– Signalene fra messepublikummet i Detroit var klart og entydig – Bygg den!, sier Alan Batey, toppsjef for GM North America. – Og vi snur oss for å få bilen kjapt ut til publikum i de femti statene, lover Batey.
La oss spole raskt tilbake til bilen vi møtte i Detroit for en måneds tid siden. Chevrolet Bolt er en praktisk elbil med estimert rekkevidde på 200 miles (322 km) basert på batteriteknologi GM har opparbeidet seg gjennom Chevrolet Volt og Spark EV.
Les flere detaljer og se bildegalleri her
Bilen skal produseres ved GMs Ontario Assembly nær Detroit, og målsetningen er at den skal få en prislapp på $30.000. I så fall havner den under den prisen Tesla har antydet for sin kommende «folkebil» som er planlagt lansert i 2016.
Siden elbiler er fritatt for alt av moms og avgifter i Norge, burde det medføre en pris på maks 228.000 kroner som dagens valuta antyder. Med drøye 30 mil rekkevidde kunne nok det friste en del til å gå over til elbil.
Der gir jo også de europeiske GM-merkene, Opel og Vauxhall, en mulighet til å møte konkurransen fra Volkswagen, Nissan, Renault og de andre elbil-aktørene. Vi får se om elbil-interessen holder seg oppe til Bolt eventuelt er lansert.