-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
$225.000 for første Volt
Da Chevrolet nylig auksjonerte bort den første serieproduserte Volt, endte budrunden på nesten en kvart million dollar. Kjøperen het ChargeOn.

Det er ikke uvanlig at bilprodusentene benytter en anledning som denne til en auksjon til støtte for et eller annet veldedig formål. I dette tilfellet var det Detroit Public Schools Foundation som skulle få glede av bidraget.
Og jammen ble det pengegave til skolen – budrunden endte på 225.000 amerikanske dollar, tilsvarende drøyt 1,3 millioner norske kroner.
Mannen bak ChargeOn er ingen tilfeldig Chevrolet-fan. Han heter Rick Hendrick og har vært Chevrolet-forhandler i en årrekke. I tillegg har han drevet Hendricks Motorsports, som er store innen Nascar, siden 1984.
Hendricks er en ivrig samler og sier at han bare måtte ha den første Volt’en med serienummer BU10002 i samlingen.
- Dette var en anledning til å skaffe et stykke historie mens jeg ga noe tilbake til samfunnet. Jeg har vært Chevrolet-forhandler i over 30 år, og Volt er en av de mest spennende og viktige bilnyheter siden vi åpnet vår første forretning i 1976, sier Hendricks.