-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
$225.000 for første Volt
Da Chevrolet nylig auksjonerte bort den første serieproduserte Volt, endte budrunden på nesten en kvart million dollar. Kjøperen het ChargeOn.
Det er ikke uvanlig at bilprodusentene benytter en anledning som denne til en auksjon til støtte for et eller annet veldedig formål. I dette tilfellet var det Detroit Public Schools Foundation som skulle få glede av bidraget.
Og jammen ble det pengegave til skolen – budrunden endte på 225.000 amerikanske dollar, tilsvarende drøyt 1,3 millioner norske kroner.
Mannen bak ChargeOn er ingen tilfeldig Chevrolet-fan. Han heter Rick Hendrick og har vært Chevrolet-forhandler i en årrekke. I tillegg har han drevet Hendricks Motorsports, som er store innen Nascar, siden 1984.
Hendricks er en ivrig samler og sier at han bare måtte ha den første Volt’en med serienummer BU10002 i samlingen.
- Dette var en anledning til å skaffe et stykke historie mens jeg ga noe tilbake til samfunnet. Jeg har vært Chevrolet-forhandler i over 30 år, og Volt er en av de mest spennende og viktige bilnyheter siden vi åpnet vår første forretning i 1976, sier Hendricks.