-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Amerikansk Civic fra UK
Honda har startet produksjonen av tiende generasjon Civic i England, men kun for eksport.
Nye Honda Civic har snart vært på markedet i USA i et år, både som sedan og som todørs coupé. Disse variantene, som er viktigst i USA, bygges nemlig også der.
Men om noen måneder får amerikanerne snart tilgang til en femdørs kombikupe også, og den lages utelukkende ved Honda of the UK Manufacturing (HUM) i Swindon i England. Her er det investert 200 millioner pund i produksjonsutstyr for den nye modellen.
De første bilene ble lastet om bord på skip sist uke og er på plass neste måned.
Civic er Hondas mest solgte modell worldwide. Produksjonen av den europeiske modellen starter mot slutten av året, og den skal lanseres i første kvartal 2017. Fabrikken i Swindon skal også eksportere biler til markeder i andre verdensdeler.
HUM er konsernets flaggskip i Europa, og siden starten i 1989 er det investert 2,1 milliarder pund her. Det er nok mange ved anlegget som er spente på hva Brexit vil medføre for bilindustrien.