-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
13,7 trillioner baklengs!
Når koreanerne begynner å telle penger betyr det enda mindre enn når italienerne gjør det. Så når en avis i går fortalte at Daewoo i fjor tapte 13,7 trillioner sier det ikke så meget. Men nok, åpenbart, til at fabrikken selv dementerte det på det sterkeste.

Tallet sjokket ingen, det var ventet, og vil ikke ha noe å si for GMs interesse, eller mangel på sådan.
Samtidig er det noen som hadde regnet ut at med nedgangen i aktiva og oppgang på forpliktelsesavdelingen hadde fabrikken nå 13,18 trillioner won mer i passiva enn i aktiva.
Det meste av det negative er finans. Tapet på driften ble kraftig redusert, fra 730 millioner won til 580, og det kan umulig ha vært noe enkelt år å operere i. Samtidig viser det seg at salget ikke sank med mer enn fra 6,12 trillioner i 1999 til 5,79 i fjor.
Nå tilføyde avisen som allikevel, viste deg seg altså, hadde rett, at revisorene skrev at de ikke så bort fra at tapene kunne komme til å vokse når flere detaljer ble kjent. De hadde nemlig arbeidet med begrensede informasjoner på grunn av Daewoos og kreditorenes uvilje mot å samarbeide!