-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
13,7 trillioner baklengs!
Når koreanerne begynner å telle penger betyr det enda mindre enn når italienerne gjør det. Så når en avis i går fortalte at Daewoo i fjor tapte 13,7 trillioner sier det ikke så meget. Men nok, åpenbart, til at fabrikken selv dementerte det på det sterkeste.

Tallet sjokket ingen, det var ventet, og vil ikke ha noe å si for GMs interesse, eller mangel på sådan.
Samtidig er det noen som hadde regnet ut at med nedgangen i aktiva og oppgang på forpliktelsesavdelingen hadde fabrikken nå 13,18 trillioner won mer i passiva enn i aktiva.
Det meste av det negative er finans. Tapet på driften ble kraftig redusert, fra 730 millioner won til 580, og det kan umulig ha vært noe enkelt år å operere i. Samtidig viser det seg at salget ikke sank med mer enn fra 6,12 trillioner i 1999 til 5,79 i fjor.
Nå tilføyde avisen som allikevel, viste deg seg altså, hadde rett, at revisorene skrev at de ikke så bort fra at tapene kunne komme til å vokse når flere detaljer ble kjent. De hadde nemlig arbeidet med begrensede informasjoner på grunn av Daewoos og kreditorenes uvilje mot å samarbeide!