-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Daewoo-aksjer i været
Nå er det i ferd med å skje noe i Seoul. Uken åpnet med at aksjene i Daewoo Motor Sales økte rett opp mot den 15 prosents grensen som ville gjort at de ble suspendert. Det kan bare bety at nå er Alan Perriton på flyet.
At verdien på aksjene i den eneste delen av Daewoo som er notert på børsen, skulle øke, er i grunnen heller ikke logisk. Daewoo Motor Sales har egentlig hatt ganske gode resultater i det siste, og det er ikke i den enden man vil merke de første resultatene dersom GM nå bestemmer seg for å gå inn. Det er fremdeles heller ikke åpenbart hvorfor GM skulle gå inn, i hvert fall ikke hvorfor de skulle legge noen penger i det.
GM ville, hvis de overtar Daewoo, riktignok skape et fotfeste i en del av Asia der de for tiden ikke finnes. Men det fotfestet vil kreve masse arbeidskapital, selv om de unngår å overta noen av Daewoos enorme forpliktelser. Muligens kan de oppnå skattefordeler i mange år fremover, men på den annen side må de forholde seg til en meget fiendtlig og militant fagforening. GM selv opererer med negativ cash flow i øyeblikket, det kan godt være at aksjonærene ikke synes det er toppen av lykke å bevege seg inn i et asiatisk vepsebol.
Men de som pleier å ha best peiling, investorene, tror altså at nå er det i ferd med å skje noe og at det blir positivt, i hvert fall for den koreanske enden.
Skal vi gi partene en uke til, før vi setter oss ned og venter på at noe skal skje?