-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Daewoo i pluss for annen måned på rad
Mens de færreste av oss sitter og venter på resultatet av forhandlingene mellom Daewoo og GM, slår Daewoo til med den annen måned på rad der driften gikk i pluss.
Det er underlig at det ikke skulle mer til enn at GM begynte samtalene med sin tidligere Korea-partner, for at Daewoo plutselig skulle begynne å tjene penger igjen. Og spesielt gledelig er det jo, for de fleste regner med at slike signaler vil gjøre GM mer interessert.
Men nå har Daewoo oppdaget hvordan dette skal gjøres: Hvorvidt vi kan fortsette å drive i svart avhenger helt av problemer med arbeidstakerne, og størrelsen på salget ble det overraskende sagt.
Kreditorene har bare lovet sin støtte ut denne måneden, så det var for så vidt på høy tid driften begynte å gå rundt igjen.