-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En trillion for Daewoo
Koreansk presse er selvfølgelig stapp full av rykter om hvordan posisjonene er i forhandlingene mellom GM og Daewoo. 1 trillion er jo et greit og rundt tall, det skal være så mange won (ca. 750 millioner dollars) GM er villig til å betale for koreaneren.

Det forhandles, og disse summene er nok i øvre enden av det det forhandles om sa en som står tett på forhandlingene.
Det blir også sagt at GM er lite interessert i å overta den gamle hovedfabrikken i Pupyong. Dersom den skal følge med, vil generalen betale mindre. Flere av Daewoos konsulenter har for lengst anbefalt at fabrikken slettes og at tomten utvikles for boliger.
Men verken når det gjelder Daewoos utenlandske fabrikker eller buss- og last-fabrikkene i Korea har vi lært noe nytt, GM er sannsynlig ikke interessert i det hele tatt. Det de nok er interessert i er tilgang til Asias nest største marked, de burde etter hvert være interessert i Daewoos ekspanderende posisjon i USA, og det at bilproduksjon i Korea er vesenlig billigere enn i Japan burde kunne komme GMs partnere, Subaru, Isuzu og Suzuki til gode. Med bare en snau tredel av den totale produksjonskapasiteten på 2 mill biler/år, har Daewoo-fabrikkene kapasitet til å påta seg litt utenom-arbeide.
Det som er litt uhyggelig etter denne første forhandlingsuken er fagforeningenes totale taushet. Det er jo akkurat dette de ikke ønsker. Hvis dette er en stille før stormen blir det en veldig storm, for dette har vært veldig stille.