-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM advarer Daewoo-arbeiderne
GMs eventuelle overtagelse av Daewoo henger nå helt og holdent på arbeidernes holdning til en slik løsning, kunne en av toppfolkene i GMs Pacific-region fortelle Reuters i går. Det er vel nettopp det deler av arbeiderne der satser på.

Det er med andre ord ikke noe mål for dem å oppføre seg pent og vente på at frieren skal komme til gårds.
Rudy Schlais, som er sjef for GM Asia-Pacific, sa til Reuters at Sør-Koreas regjering må komme til en bindende avtale med fagforeningene før GM vil starte overtakelses-forhandlinger. Dette betyr i det minste at GM-Fiat fremdeles kan tenke seg en allianse, hvis de får det slik de vil.
Noen andre detaljer om eventuelle samtaler kom ikke frem, bortsett fra at han avsannet meldinger i koreanske aviser om at ting skulle avklares i løpet av april. Vi kjenner ikke til noen deadliner, sa han. Derimot sa han at Generalen jobbet på en forretningsplan som de en gang håpet å kunne legge frem og si at her, slik kan vi samarbeide.
Deadline eller ikke, kreditorene har sagt ganske klart fra at lenger frem enn til sommeren gidder de ikke understøtte denne fabrikken som ble slått koreansk konkurs i november.