-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM og Daewoo ved bordet
Det gikk fortere enn vi ventet da vi skrev om dem i går: et felles kommuniké fra General Motors og – ikke Daewoo men – Korea Development Bank, forteller at partene skal sette seg ned i dag og begynne å forhandler om personbilfabrikken Daewoo og relaterte virksomheter, som det het.

Det ble også nevnt, sikkert med tanke på både Fiat og GMs japanske allierte, at den grad GMs allierte skal ta del i denne avtalen skal avgjøres under forhandlingene. Fiat har tidligere sagt at hvorvidt de vil bli med på denne karusellen vil avgjøres når man ser hvilken retning forhandlingene tar.
En talsmann for den koreanske Utviklingsbanken, som representerer Daewoos hovedkreditorer, forklarte at GM ville overlevere et forslag om hvordan de kunne overta Daewoo, det skulle skje i dag, og ut fra det ville de formelle diskusjonene ta form. Samtalene, sa han, ville finne sted i et tredje land. Hvis det betyr et land der verken GM eller Daewoo er til stede, kan det bli ganske langt vekk.
GMs talsmenn kunne på sin side nøye seg med å fortelle at det var ingen tidsfrist for når samtalene måtte bli ferdige.