-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
GM og Daewoo ved bordet
Det gikk fortere enn vi ventet da vi skrev om dem i går: et felles kommuniké fra General Motors og – ikke Daewoo men – Korea Development Bank, forteller at partene skal sette seg ned i dag og begynne å forhandler om personbilfabrikken Daewoo og relaterte virksomheter, som det het.
Det ble også nevnt, sikkert med tanke på både Fiat og GMs japanske allierte, at den grad GMs allierte skal ta del i denne avtalen skal avgjøres under forhandlingene. Fiat har tidligere sagt at hvorvidt de vil bli med på denne karusellen vil avgjøres når man ser hvilken retning forhandlingene tar.
En talsmann for den koreanske Utviklingsbanken, som representerer Daewoos hovedkreditorer, forklarte at GM ville overlevere et forslag om hvordan de kunne overta Daewoo, det skulle skje i dag, og ut fra det ville de formelle diskusjonene ta form. Samtalene, sa han, ville finne sted i et tredje land. Hvis det betyr et land der verken GM eller Daewoo er til stede, kan det bli ganske langt vekk.
GMs talsmenn kunne på sin side nøye seg med å fortelle at det var ingen tidsfrist for når samtalene måtte bli ferdige.