-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM SUV for Korea
GM holder akkurat nå på å utvikle en dieseldrevet SUV for markedet i Sør Korea. Den skal bygges hos Daewoo, naturlig nok, og er en del av GMs plan for en massiv salgsøkning i denne delen av verden.

SUV har i løpet av noen dager (nesten) kommet fra ikke noe til 25% av markedet i Sør-Korea, men da GM overtok Daewoo i fjor fantes det ikke noen SUV på linjen. Nå regner man med at GM vil modifisere en av de mange modellene de har i produksjons andre steder i verden, for å komme fort i gang. Dieselmotoren vil enten komme fra Isuzu eller (mer sannsynlig) fra Fiat-fellesskapet.
Daewoo har heller ingen stor bil, som også er et segment som øker kraftig i Korea, men det blir allikevel ikke sett på som like kritisk. Det vil være meget enklere å hente en av de store bilene fra andre GM-fabrikker, og hekte på et Daewoo merke der, selv om det er ganske viktig at ting produseres lokalt.
Slik som det er nå deltar Daewoo bare på halvparten av det ekspanderende og lønnsomme koreanske markedet.