-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GM SUV for Korea
GM holder akkurat nå på å utvikle en dieseldrevet SUV for markedet i Sør Korea. Den skal bygges hos Daewoo, naturlig nok, og er en del av GMs plan for en massiv salgsøkning i denne delen av verden.

SUV har i løpet av noen dager (nesten) kommet fra ikke noe til 25% av markedet i Sør-Korea, men da GM overtok Daewoo i fjor fantes det ikke noen SUV på linjen. Nå regner man med at GM vil modifisere en av de mange modellene de har i produksjons andre steder i verden, for å komme fort i gang. Dieselmotoren vil enten komme fra Isuzu eller (mer sannsynlig) fra Fiat-fellesskapet.
Daewoo har heller ingen stor bil, som også er et segment som øker kraftig i Korea, men det blir allikevel ikke sett på som like kritisk. Det vil være meget enklere å hente en av de store bilene fra andre GM-fabrikker, og hekte på et Daewoo merke der, selv om det er ganske viktig at ting produseres lokalt.
Slik som det er nå deltar Daewoo bare på halvparten av det ekspanderende og lønnsomme koreanske markedet.