-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nå svarer Daewoo-arbeiderne
Som vi har fortalt er samtalene mellom GM og Daewoos kreditorer nå i full gang. Men hvor er det blitt av de militante arbeiderne? spurte vi sist vi var innom temaet. Her er vi svarte de midt i pinsen, og bombarderte GMs kontorer i Seoul med egg og råtne tomater.

Men samtidig som fagforeningene gjennomførte ganske synlige meningsytringer kunne de fortelle at de nå var i ferd med å sende en delegasjon til USA, som skal ha møter med amerikanske bilarbeidere, med GMs aksjonærer og med andre som kan tenkes å støtte dem i kampen mot å bli overtatt at Generalen.
I mens later forhandlingene mellom GM og koreanerne til å gå greit. Folk som er nær forhandlingene sier at en foreløpig intensjonsavtale vil kunne bli undertegnet om to-tre uker. Det vil i så fall kunne bety at GM kan gjenoppta de tradisjonsrike forbindelsene med Daewoo før det har gått 10 år etter skilsmissen. I 1992 ble de to partenes 14-årige tette samarbeide avsluttet. Da mente Daewoo at de var blitt store nok til å greie seg på egen hånd.