-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nå svarer Daewoo-arbeiderne
Som vi har fortalt er samtalene mellom GM og Daewoos kreditorer nå i full gang. Men hvor er det blitt av de militante arbeiderne? spurte vi sist vi var innom temaet. Her er vi svarte de midt i pinsen, og bombarderte GMs kontorer i Seoul med egg og råtne tomater.
Men samtidig som fagforeningene gjennomførte ganske synlige meningsytringer kunne de fortelle at de nå var i ferd med å sende en delegasjon til USA, som skal ha møter med amerikanske bilarbeidere, med GMs aksjonærer og med andre som kan tenkes å støtte dem i kampen mot å bli overtatt at Generalen.
I mens later forhandlingene mellom GM og koreanerne til å gå greit. Folk som er nær forhandlingene sier at en foreløpig intensjonsavtale vil kunne bli undertegnet om to-tre uker. Det vil i så fall kunne bety at GM kan gjenoppta de tradisjonsrike forbindelsene med Daewoo før det har gått 10 år etter skilsmissen. I 1992 ble de to partenes 14-årige tette samarbeide avsluttet. Da mente Daewoo at de var blitt store nok til å greie seg på egen hånd.