-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nye takter fra Daewoo
For første gang på 36 måneder kunne Daewoo nå fortelle om en måned der driften gikk i pluss. Ikke enormt pluss, og fremdeles er det en del akkumulert underskudd som man må forholde seg til, men dette lille lyspunktet er et signal om at man er på riktig vei.
Det monner jo ikke så veldig, i første kvartal alene tapte selskapet 45 milliarder på et salg på 1,45 billioner (eller skal vi heller si 1.450 milliarder won – de folkene kan da umulig bruke mobiltelefonen til å kalkulere på!).
Men som den første måneden i svart på tre år er april allikevel verd et utropstegn for Daewoo. Og årsakene er åpenbare, fremgang i salg hjemme, 15% opp hver måned siden februar, og den kuttingen i utgiftene som gjør fagforeningene så engasjert som de er.
Hva disse tallene også gir, og som forårsaker at en del observatører ser på dem med en viss skepsis, er inntrykk av resultater som vil kunne gi grunnlag for en del pruting under forhandlingene med GM, som nå åpenbart går mot slutten. Hvis det viser seg at GM kan overta et selskap i svart snakker vi om andre priser enn om det røde blekket fremdeles hadde rent i strie strømmer. Men nå er det vel tvilsomt om GMs bokholdere lar seg imponere av et par strategiske resultater.
For øvrig er det verd å merke seg at konsernets salgsselskap, Daewoo Motor Sales, hadde et netto resultat i første kvartal på 6,8 milliarder won – opp 18 prosent i forhold til i fjor. Men der er det ingen problemer – de har alltid tjent penger.