-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nytt GM-firma kjøper Daewoo
Plutselig summer bransjen av dette ryktet: GM stifter et eget firma hvis eneste oppgave her i livet er å kjøpe utvalgte deler av Daewoo.

Etter inngående studier av koreansk skattelovgivning, er GM nå i ferd med å opprette et eget selskap som kommer til å gå inn for å kjøpe de attraktive delene av Daewoo. Etter at GM har sett alvorlig på denne bilfabrikken side i fjor høst har man, skriver avisen, kommet til at ca. 2 milliarder dollars er en passe pris å betale for de delene man ønsker, enten i cash for en gående bedrift, eller ved å ta over tilsvarende gjeld.
Det er en ikke navngitt topp-ansatt hos Daewoo som skal ha gitt avisen disse informasjonene, og det antydes at denne summen er ca 60% av det som anses som Daewoo-verdien, dersom selskapet brytes opp i mindre enheter.
Det har vært stadig sterkere røster i det siste, både fra regjering og fra de store kreditorene, som antyder at det nå nærmer seg en avklaring om hva som skjer med denne bilfabrikken.