-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Fiat øker mest
Det høres nesten ut som en annonseheading fra den norske importøren, men denne gang er han kanskje ikke klar over dette faktum selv.

Det tar tid å samle alle reg-tall fra hele Europa, men nå er det gjort og analysestedet focus2move slår fast at i årets fjerde måned var det Fiat som økte mest. Med 17,4 prosent, og med 89.000 biler var de bare 1.500 biler fra å rappe femteplassen fra Opel.
VW ligger selvfølgelig på første og de økte med 8,1 prosent. Hold det opp mot totalmarkedet som økte med 3,4 prosent.
Her tar focus2move med både det russiske markedet, som er i brått fall, (til sammen teller de 44 europeiske markeder!) og de tar med lette varebiler, slik at tallene lar seg ikke uten videre sammenlikne med de «normale» ACEA-tallene.
De eneste på ti-på-topp listen som ikke økte mer enn markedet var Audi og Citroën, men Audis beskjedne fremgang var likevel nok til at de inntok 8. plassen, som de skjøv Citroën ned fra.
I denne Europa-sammenstillingen ligger Mercedes på plass nr. 7, Audi nå altså på 8 og BMW på 10. Og for å fullføre listen: Renault nr. 2, Ford nr. 3 og Peugeot nr. 4.
Fiats fremgang er solid i hele første tertial også. De er, sammen med Mercedes, de eneste som har økt med et tosifret prosenttall i årets fire første måneder, da markedet nøyde seg med 3,2 % vekst.
To gode forklaringer på Fiat-fremgangen, er økningen i det italienske bilsalget, og vellykket lansering av 500X.
Lada er selvfølgelig det merket som lider mest – 38,2 prosent ned i april. Men pussig nok er også Honda i Europa-fall. 24,1 prosent.
To årsaker nevner rapporten: Russland, der de mistet 81 prosent måned-på-måned, og at de anstrengte seg svært for å få en hyggelig avslutning på fiskalåret i mars.