-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Norge sviktet Fiat
Reuters forteller at Norge stemte mot Fiat-sammenslutningen med Chrysler på aksjonærsamlingen den 1. august. Dessuten har Oljefondet solgt seg ned i selskapet.
Det såkalte Oljefondet har lenge hatt eierinteresser i Fiat, med de 2,15 prosent de registrerte seg for foran det ekstraordinære møtet i forrige uke, var det (det vil si vi, du og jeg) en av de største eierne i Fiat.
LES OGSÅ: Fiat blir global
På spørsmål fra Reuters ville ikke den Norske Bank svare på hvorfor den stemte som den gjorde. Ikke overraskende, den uttaler seg aldri om enkeltinvesteringer.
Nå gikk avstemningen den veien Fiat-ledelsen ønsker, bare 8 prosent stemte mot. Men dealen kan allikevel bli droppet dersom mange nok benytter seg av retten til å selge seg ut av selskapet etter at beslutningen, også om flytting av hovedkontoret til et annet land, blir benyttet.
Fiat har tidligere sagt at dersom så mange som fem prosent av aksjene må kjøpes tilbake av selskapet, til en pris som akkurat nå er langt over aksjekursen, vil ikke sammenslåingen finne sted. Frem til 20. august kan aksjonærene benytte seg av denne retten.
Det er et lite mysterium med «vår» innsats. Reuter sier at vi var registrert med 2,15 prosent, mens Concob, Italias nasjonale børs-vokter, forteller at «vi» hadde solgt oss ned til 1,338 prosent dagen før avstemningen.
Råd til Norges Bank: Bruk de pengene dere fikk for Fiat til å kjøpe oss opp i Formel 1.
Etter at Bernie Ecclestone klarte å kjøpe seg fri fra en ugrei tysk korrupsjons-rettssak for 100 million dollar (man tror jo ikke det er sant), kommer verdien på Formel 1-sirkuset til å fyke rett til værs.