-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Norge sviktet Fiat
Reuters forteller at Norge stemte mot Fiat-sammenslutningen med Chrysler på aksjonærsamlingen den 1. august. Dessuten har Oljefondet solgt seg ned i selskapet.
Det såkalte Oljefondet har lenge hatt eierinteresser i Fiat, med de 2,15 prosent de registrerte seg for foran det ekstraordinære møtet i forrige uke, var det (det vil si vi, du og jeg) en av de største eierne i Fiat.
LES OGSÅ: Fiat blir global
På spørsmål fra Reuters ville ikke den Norske Bank svare på hvorfor den stemte som den gjorde. Ikke overraskende, den uttaler seg aldri om enkeltinvesteringer.
Nå gikk avstemningen den veien Fiat-ledelsen ønsker, bare 8 prosent stemte mot. Men dealen kan allikevel bli droppet dersom mange nok benytter seg av retten til å selge seg ut av selskapet etter at beslutningen, også om flytting av hovedkontoret til et annet land, blir benyttet.
Fiat har tidligere sagt at dersom så mange som fem prosent av aksjene må kjøpes tilbake av selskapet, til en pris som akkurat nå er langt over aksjekursen, vil ikke sammenslåingen finne sted. Frem til 20. august kan aksjonærene benytte seg av denne retten.
Det er et lite mysterium med «vår» innsats. Reuter sier at vi var registrert med 2,15 prosent, mens Concob, Italias nasjonale børs-vokter, forteller at «vi» hadde solgt oss ned til 1,338 prosent dagen før avstemningen.
Råd til Norges Bank: Bruk de pengene dere fikk for Fiat til å kjøpe oss opp i Formel 1.
Etter at Bernie Ecclestone klarte å kjøpe seg fri fra en ugrei tysk korrupsjons-rettssak for 100 million dollar (man tror jo ikke det er sant), kommer verdien på Formel 1-sirkuset til å fyke rett til værs.