-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Dette kan være fremtiden
Mange kvir seg for å parkere i trange p-hus grunnet faren for riper og bulker. Hvordan ville de reagert om en robot skulle klå på bilen?

Jeg skal ikke påstå dette er noe nytt, for det har vært flere forsøk på helautomatisk tanking gjennom årene. Mens du blir sittende rolig i bilen, sørger en robot for å åpne tankdekslet og fylle tanken - helt automatisk.
Det er firmaene Husky og Fuelmatics som viste denne løsningen i forbindelse med 2013 Petroleum Equipment Institute-konvensjonen i Atlanta, USA.
Når roboten har lokalisert tankdekslet, brukes en sugekopp for å åpne det. Roboten bruker så et av tre forskjellige munnstykker for å fylle bilen.
Det som aktualiserer dette nå, er at stadig flere biler er utstyrt med et påfyllingsrør med automatisk lokk i stedet for det tradisjonelle skrulokket, noe som gjør automatisk tanking enklere enn tidligere.
LES OGSÅ: Bort med tanklokket
Ifølge Husky går det 30 % raskere å tanke med deres automatiske system, sammenlignet med manuell påfylling.
Se hvordan det hele fungerer: