-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Genève i endring<br>Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/468737.webp?imageId=468737&width=960&height=548&format=jpg)
Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/468834.webp?imageId=468834&width=960&height=548&format=jpg)
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/468977.webp?imageId=468977&width=960&height=548&format=jpg)
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469101.webp?imageId=469101&width=960&height=548&format=jpg)
Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Sigma er fra 1969!<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469221.webp?imageId=469221&width=960&height=548&format=jpg)
Sigma er fra 1969!
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469358.webp?imageId=469358&width=960&height=548&format=jpg)
EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier <br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469449.webp?imageId=469449&width=960&height=548&format=jpg)
Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469563.webp?imageId=469563&width=960&height=548&format=jpg)
Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Secam<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469669.webp?imageId=469669&width=960&height=548&format=jpg)
Secam
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469800.webp?imageId=469800&width=960&height=548&format=jpg)
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/469913.webp?imageId=469913&width=960&height=548&format=jpg)
Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/470012.webp?imageId=470012&width=960&height=548&format=jpg)
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/470116.webp?imageId=470116&width=960&height=548&format=jpg)
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Sbarro kan man alltid stole på<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/470204.webp?imageId=470204&width=960&height=548&format=jpg)
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Sbarro kan man alltid stole på<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471110.webp?imageId=471110&width=960&height=548&format=jpg)
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Sbarro kan man alltid stole på<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471284.webp?imageId=471284&width=960&height=548&format=jpg)
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471460.webp?imageId=471460&width=960&height=548&format=jpg)
Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471633.webp?imageId=471633&width=960&height=548&format=jpg)
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471774.webp?imageId=471774&width=960&height=548&format=jpg)
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/471919.webp?imageId=471919&width=960&height=548&format=jpg)
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472040.webp?imageId=472040&width=960&height=548&format=jpg)
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472195.webp?imageId=472195&width=960&height=548&format=jpg)
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Hos Sin Cars jobbes det<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472330.webp?imageId=472330&width=960&height=548&format=jpg)
Hos Sin Cars jobbes det
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Det finnes ikke noen værstere enn RUF<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472451.webp?imageId=472451&width=960&height=548&format=jpg)
Det finnes ikke noen værstere enn RUF
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472592.webp?imageId=472592&width=960&height=548&format=jpg)
Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472702.webp?imageId=472702&width=960&height=548&format=jpg)
Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472825.webp?imageId=472825&width=960&height=548&format=jpg)
Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/472920.webp?imageId=472920&width=960&height=548&format=jpg)
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473078.webp?imageId=473078&width=960&height=548&format=jpg)
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473262.webp?imageId=473262&width=960&height=548&format=jpg)
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473347.webp?imageId=473347&width=960&height=548&format=jpg)
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473445.webp?imageId=473445&width=960&height=548&format=jpg)
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473540.webp?imageId=473540&width=960&height=548&format=jpg)
Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/473630.webp?imageId=473630&width=960&height=548&format=jpg)
Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475236.webp?imageId=475236&width=960&height=548&format=jpg)
Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475370.webp?imageId=475370&width=960&height=548&format=jpg)
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475491.webp?imageId=475491&width=960&height=548&format=jpg)
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg) <br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475601.webp?imageId=475601&width=960&height=548&format=jpg)
Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg)
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475718.webp?imageId=475718&width=960&height=548&format=jpg)
Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler <br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475804.webp?imageId=475804&width=960&height=548&format=jpg)
Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler
Foto: Jon Winding-Sørensen
![Genève i endring<br>TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.<br>Foto: Jon Winding-Sørensen<br>](https://image.bilnorge.no/475914.webp?imageId=475914&width=960&height=548&format=jpg)
TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er ikke noe gøy. Genève-utstillingen jukser. Nå kan vi nemlig ikke snike lenger! Dessuten er festkvelden spolert.
Jon Winding-Sørensen Tekst og Foto
Publisert
Sist oppdatert
Annonse
Mandag i Genève har alltid vært en bonusdag for meg.
Thinks Porsche-utviklede storbilprototype dagen før alle andreKonspirasjonSe hvem som ble Årets Bil i Europa 2016MonopolUtkastereMimringMinimalistiskBusiness as usual