- 
                    
                            
                            Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
 - 
                    
                            
                            Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
 - 
                    
                            
                            Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
 - 
                    
                            
                            Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
 - 
                    
                            
                            Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
 - 
                    
                            
                            Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
 - 
                    
                            
                            Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
 - 
                    
                            
                            Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
 - 
                    
                            
                            Sulland Lier:
Mekaniker
 - 
                    
                            
                            Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
 - 
                    
                            
                            Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
 - 
                    
                            
                            Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
 - 
                    
                            
                            BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
 - 
                    
                            
                            Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
 - 
                    
                            
                            Tide Verksted AS:
Mekaniker
 - 
                    
                            
                            Tide Verksted AS:
Mekaniker
 - 
                    
                            
                            Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
 - 
                    
                            
                            Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
 - 
                    
                            
                            Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
 
        Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Sigma er fra 1969!
Foto: Jon Winding-Sørensen
        EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Secam
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Hos Sin Cars jobbes det
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Det finnes ikke noen værstere enn RUF
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere
Foto: Jon Winding-Sørensen
        W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg)
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
        Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler
Foto: Jon Winding-Sørensen
        TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er ikke noe gøy. Genève-utstillingen jukser. Nå kan vi nemlig ikke snike lenger! Dessuten er festkvelden spolert.
        Annonse
    
Mandag i Genève har alltid vært en bonusdag for meg.
Thinks Porsche-utviklede storbilprototype dagen før alle andreKonspirasjonSe hvem som ble Årets Bil i Europa 2016MonopolUtkastereMimringMinimalistiskBusiness as usual