-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Hyundai fortsetter fremgangen
- I år skal vi over syv millioner biler, var Chung Mong Koo, Hyundai-sjefens, nyttårsmelding til sine ansatte.
Tre år etter hverandre har Hyundai-konsernet (inkl. Kia) sett en tosifret vekstrate.
15 prosent økte det samlede salget med i fjor, og landet på 6,6 millioner biler. Dermed er det verdens femte største bilprodusent vi snakker om her. Og vi snakker selvfølgelig også en ny konsernrekord.
I sin nyttårstale til de ansatte varslet konsernsjefen at han regnet med at veksten ville avta litt i det nye året.
Riktignok vil etterspørselen i Kina og mange andre ferske markeder fortsette å øke, og han lovte å øke trykket i Europa, men allikevel nøyde han seg med en prognose på seks prosent vekst i 2012.
Det betyr allikevel at de passerer 7 millioner biler, og de 30 produksjonsanleggene de har i ni land vil gå for fullt. Dessuten vil Hyundai åpne sin første Brasil-fabrikk i år, og den tredje de har i Kina.
Av de to partnerne var det Kia som økte mest. Mens Hyundai la på seg 12,3 prosent til 4,05 millioner biler, kunne Kia øke med 19,2 prosent, til 2,53 millioner.