-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mitsubishi i-MiEV tar en woodie
Innpakningen er alltid viktig. I USA lanserer nå Mitsubishi muligheten for å redekorere i-MiEVen din.
Treverk på vinyl er verken nytt eller fremmed for amerikanere.
Nå har japanske Mitsubishi tatt det ett hakk videre.
Ved å gå inn på denne siden kan kundene nå velge sin egen dekor til både den lille elbilen og til Lancer.
Kanskje er det frykten for at elektriske biler skal bli så vanlige at man ikke lenger blir lagt merke til som har utløst dette?
Det kan jo også være et forsøk på å holde oppmerksomheten og interessen rundt i-MiEV i en tid der konkurransen er i ferd med å bli tøffere.
Kunden går altså inn på nettsiden og velger hva slags design han ønsker seg, og så bestiller han hos forhandleren.
Dekoren som produseres av 3M blir så produsert, og så leverer du rett og slett bilen til et sted som er autorisert for å drive med den slags – og vips har du fått en helt ny bil – nesten.
Vinylen er av samme type som brukes ved helfoliering, og i USA gir man tre års garanti på jobben.
Prøvekjøring av Mitsubishi i-MiEV
i-MiEV Sport Air
Mitsubishi har også benyttet anledningen til å hente frem en annen gammel kjenning i Los Angeles, nemlig i-MiEV Sport Air.
Første gang vist i 2009, og fremdeles i følge Mitusbishi et eksempel på hvordan elbilen kan komme til å se ut.
Med sin vektbalanse på 50/50 skal den være mer sportlig – derav trolig navnet.