-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
15 land på i-Miev-kartet
Mitsubishi forteller at de nå selger sin elektriske i-Miev i 15 europeiske markeder. Det blir ikke mange biler til hvert av dem.
Norge har allerede fått registrert sine første i-Miev. De første 8 fikk EL-skilter i fjor mens 21 er registrert den første uken av 2011, ifølge tall fra Opplysningsrådet for Veitrafikken.
Produksjonen av den europeiske utgaven startet i oktober, og foreløpig er det ikke mange bilene å dele på. Til sammen er det produsert 2500 biler i denne perioden, inkludert de ”franske” utgavene Peugeot i-On og Citroën C-Zero.
Som nevnt er Norge blant de første landene som får tilgang til i-Miev, sammen med Østerrike, Belgia, Danmark, Frankrike, Tyskland, Irland, Italia, Nederland, Polen, Portugal, Spania, Sverige, Sveits og Storbritannia.
I tillegg har Finland, Serbia, Tyrkia og Slovenia vist interesse for bilen, og de får sine første i-Miev i nær fremtid.
LES OGSÅ: Trafikk-kork best i el-bil