-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Norge uland for Infiniti
Etter over 20 år i USA, gjør Infiniti sin inntreden på det europeiske markedet. Men både Norge og Danmark er veid og funnet for lette.

Europa-attakk
På Genève-utstillingen holdt Infiniti, Nissans luksus-merke, for første gang en verdenslansering på europeisk jord da nye FX50 ble presentert (LES MER HER). De viste også hele sin produktportefølje med en miks av sportslige og luksuriøse biler.
Nylig fortalte Infiniti om sin europeiske strategi. Der ble det klart at de første markeder skal i gang fra høsten 2008, og at disse inkluderer Frankrike, Spania, Italia, Belgia, Nederland, Sveits, Polen, Bulgaria, og Hellas.
Tidlig i 2009 følger en ny pulje med Sverige, Latvia, Romania, Israel og Tsjekkia. I løpet av våren 2009 tas også Tyskland, Storbritannia, Irland, Litauen, Finland og Slovakia inn i varmen.
Hvis du lurer på Russland, så er de allerede godt i gang med salget, og det går så bra at de forventes å bli største Infiniti-marked, foran Storbritannia.
Men Norge og Danmark ser altså ut til å forbli Infiniti-uland i overskuelig fremtid. De har kanskje skulet til erkerival Lexus som jo slet i mange år for å få fotfeste i Norge.