-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Norge uland for Infiniti
Etter over 20 år i USA, gjør Infiniti sin inntreden på det europeiske markedet. Men både Norge og Danmark er veid og funnet for lette.

Europa-attakk
På Genève-utstillingen holdt Infiniti, Nissans luksus-merke, for første gang en verdenslansering på europeisk jord da nye FX50 ble presentert (LES MER HER). De viste også hele sin produktportefølje med en miks av sportslige og luksuriøse biler.
Nylig fortalte Infiniti om sin europeiske strategi. Der ble det klart at de første markeder skal i gang fra høsten 2008, og at disse inkluderer Frankrike, Spania, Italia, Belgia, Nederland, Sveits, Polen, Bulgaria, og Hellas.
Tidlig i 2009 følger en ny pulje med Sverige, Latvia, Romania, Israel og Tsjekkia. I løpet av våren 2009 tas også Tyskland, Storbritannia, Irland, Litauen, Finland og Slovakia inn i varmen.
Hvis du lurer på Russland, så er de allerede godt i gang med salget, og det går så bra at de forventes å bli største Infiniti-marked, foran Storbritannia.
Men Norge og Danmark ser altså ut til å forbli Infiniti-uland i overskuelig fremtid. De har kanskje skulet til erkerival Lexus som jo slet i mange år for å få fotfeste i Norge.