-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Insignia som gledesspreder
Opels Insignia trosser alle trender. Produksjon og salg er på topp.

Opels Insignia oppfører seg aldeles utrolig. På tross av at Europa for tiden kjøper flere småbiler enn noensinne – de forskjellige skrotpremie-programmene sørger for å gi de små de største fordelene – går Insignia så det suser.
Nå kommer det melding fra Rüsselsheim om at fabrikkferien blir en uke kortere enn planlagt, de må ha folk på båndet for å bygge denne suksessmodellen også i uke 30. Dessuten er det innført spesielle lørdagsskift for å få ordrene unna.
Det er til sammen 3.000 ansatte som på denne måten gjør sitt for at Opel skal få bygget enda 4.000 biler før ferien setter inn for alvor.
Samtidig gjøres det klart til en liten feiring i Opel-Stadt. Neste uke kommer Insignia nr. 100.000 til å rulle av båndet. Tilfeldigvis skjer det omtrent samtidig med at noen av oss er der for å få det første glimtet av den nye Astra – forhåpentlig fabrikkens neste store suksess.
Men når det gjelder Insignia er det snart slik at jeg må innrømme at juryen i Årets Bil i Europa kanskje kan ha valgt riktig – i hvert fall en gang.