-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Insignia som gledesspreder
Opels Insignia trosser alle trender. Produksjon og salg er på topp.
![Insignia som gledesspreder](https://image.bilnorge.no/712564.webp?imageId=712564&width=960&height=496&format=jpg)
Opels Insignia oppfører seg aldeles utrolig. På tross av at Europa for tiden kjøper flere småbiler enn noensinne – de forskjellige skrotpremie-programmene sørger for å gi de små de største fordelene – går Insignia så det suser.
Nå kommer det melding fra Rüsselsheim om at fabrikkferien blir en uke kortere enn planlagt, de må ha folk på båndet for å bygge denne suksessmodellen også i uke 30. Dessuten er det innført spesielle lørdagsskift for å få ordrene unna.
Det er til sammen 3.000 ansatte som på denne måten gjør sitt for at Opel skal få bygget enda 4.000 biler før ferien setter inn for alvor.
Samtidig gjøres det klart til en liten feiring i Opel-Stadt. Neste uke kommer Insignia nr. 100.000 til å rulle av båndet. Tilfeldigvis skjer det omtrent samtidig med at noen av oss er der for å få det første glimtet av den nye Astra – forhåpentlig fabrikkens neste store suksess.
Men når det gjelder Insignia er det snart slik at jeg må innrømme at juryen i Årets Bil i Europa kanskje kan ha valgt riktig – i hvert fall en gang.