-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Insignia som gledesspreder
Opels Insignia trosser alle trender. Produksjon og salg er på topp.

Opels Insignia oppfører seg aldeles utrolig. På tross av at Europa for tiden kjøper flere småbiler enn noensinne – de forskjellige skrotpremie-programmene sørger for å gi de små de største fordelene – går Insignia så det suser.
Nå kommer det melding fra Rüsselsheim om at fabrikkferien blir en uke kortere enn planlagt, de må ha folk på båndet for å bygge denne suksessmodellen også i uke 30. Dessuten er det innført spesielle lørdagsskift for å få ordrene unna.
Det er til sammen 3.000 ansatte som på denne måten gjør sitt for at Opel skal få bygget enda 4.000 biler før ferien setter inn for alvor.
Samtidig gjøres det klart til en liten feiring i Opel-Stadt. Neste uke kommer Insignia nr. 100.000 til å rulle av båndet. Tilfeldigvis skjer det omtrent samtidig med at noen av oss er der for å få det første glimtet av den nye Astra – forhåpentlig fabrikkens neste store suksess.
Men når det gjelder Insignia er det snart slik at jeg må innrømme at juryen i Årets Bil i Europa kanskje kan ha valgt riktig – i hvert fall en gang.