-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Jaguar på toppen
For en herlig samling Jaguarer fra inn- og utland som var samlet på Soria Moria – toppen av Oslo i dag. Anledningen var klubbens 40-årsjubileum. Her kommer en gratulasjon og en veldig privat hilsen.
Norsk Jaguar Klubb er noe av det mer aktive som finnes i den enden av bilhobby-skalaen. De har en rekke bra lokalavdelinger, de har et gjennomført proft medlemsblad, de er innpå 1000 (!) medlemmer, du finner dem på alle sosial-media-plattformer, og de er glimrende på selskapelighet.
Men tror ikke bare at det er selskap og slips med disse folkene. Her er det en og annen E-Type som er tatt fra bunnen, hjemme i garasjen ja. Finurlig mekanisk kompetanse er også et av særpregene ved denne medlemsmassen.Det fortsatte da han begynte samarbeidet med Standard. Kan dere tenke dere et mer passende navn på en samarbeidspartner for en som virkelig ville folket vel?Han lagde to-seters sportsbiler som USA lå flate etter, fikk bygget sin egen tein camp motor som er vakrere enn noen Alfa Romeo-maskin, greide å skaffe nødvendig metall og ble en eksportsuksess av dimensjoner som var med på å løfte det engelske proletariatet fortere enn noen kunne tenkt seg.Kanskje farlig å si at dette var en typisk sosialdemokratisk bil, men jeg er sikker på at dersom du hadde spurt Einar Gerhardsen, ville han heller blitt kjørt i en Mark VII enn i en eller annen Phantom.Det som har skjedd – takk og pris (det er vel bare dere som følger med på auksjonsverdier i Finansavisen Motor som ikke syns dette er gøy) er at Jaguar har begynt å bygge opp korte serier av sine klassiske biler.Til sist: gratulerer også til Henrik Hagen. Bursdag. Til min overraskelse: 10 år yngre enn meg. Jeg har alltid sett opp til ham som Jaguars Grand Old Man i Norge. Mannen som satte Jaguar på kartet vårt for alvor.