-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Japan nekter Buddy
Til den 22. internasjonale El-bil konferansen, som avholdes i Yokohama, var norske Buddy påmeldt. Nå viser det seg: japanerne ville ikke ha den.

Helt siden 1969 har det vært arrangert tekniske konferanser om el-, hybrid- og brenselcelle-biler. Nå er den 22. i rekken i ferd med å starte, og der står den norske produsenten, Elbil Norge AS oppført som deltaker.
Selskapet har forberedt en spesiell modell med eksperimentell innmat. Lithium-Ion-batterier driver den, og ekstra styling gjør oppmerksom på at dette er noe spesielt.
Formålet var å plassere bilen i den 3 kilometers demonstrasjonsløypa konferansearrangørene har lagt ut, der delegatene selv skal få prøvekjøre de siste fremskrittene på disse områdene.
Alt har vært klart i mer enn et halvt år, inntil arrangørene få uker før åpningen klarte å få slått fast at biler som skal delta på dette lukkede arrangementet også må ha japanske registreringsskilter. Ambassader og Transportdepartement er trukket inn i saken, men avgjørelsen er klar.
Det vil bli en meget japansk-dominert demonstrasjon av alternative fremdriftsformer. Men man håper at på den 23. EVS-konferansen i USA, vil mulighetene for å vise frem norsk cutting edge teknologi være atskillig bedre.