-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Niva lever
Niva er vel en av de sterkeste merkevarer i bransjen. Også i Norge selv om de har vel ikke vært i salg her siden 1990 og det ikke ble solgt 900 av dem en gang.

Allikevel har renommeet bare økt på disse 30 årene – sannsynligvis over hele Europa, og sannsynligvis er det derfor vi fikk det første glimtet av en ny Niva da den nye Renault-sjefen, Luca di Meo nylig trakk opp Renaults fremtid.
Dacia og Lada skal være gruppens verdi-for-pengene merker. Modellprogrammet skal spisses, ned fra fire plattformer til 1 og fra 18 karosserivarianter til 11. Man skal opp fra 0,3 millioner enheter pr. plattform til 1,1 millioner per år. Med ander ord rasjonalisering.
I Russland fortsetter salget av den gamle Nivaen, verdens første selvbærende SUV som nylig feiret 45-årsjubileet ved å få tilbake det originale Niva-navnet.
Om fremtidige Nivaer sa di Meo, samtidig som han presenterte Vision Niva, at man har startet på utviklingen av den neste Niva-generasjonen. Den skal komme i størrelse Kompakt og Medium, også basert på gruppens CMF-B plattform.
Den skal fortsatt være russernes svar på den sveitsiske lommekniven: et teknisk vidunder til mangeartet bruk i ekstreme situasjoner.
4x4, høyreist, seks gir og robust konstruksjon.
– Videre, sa han, – vil disse modellene ha en naturlig plass langt utenfor det russiske markedet, slik de egentlig alltid har hatt.
Så i tillegg til en total fornyelse av modellene får man også en relansering av Niva-navnet og samtidig en skikkelig reposisjonering av Lada som merkevare.
Og – underforstått – altså også på eksportmarkedene.
Her finner du flere renderinger av bilen.