-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
Niva lever
Niva er vel en av de sterkeste merkevarer i bransjen. Også i Norge selv om de har vel ikke vært i salg her siden 1990 og det ikke ble solgt 900 av dem en gang.

Allikevel har renommeet bare økt på disse 30 årene – sannsynligvis over hele Europa, og sannsynligvis er det derfor vi fikk det første glimtet av en ny Niva da den nye Renault-sjefen, Luca di Meo nylig trakk opp Renaults fremtid.
Dacia og Lada skal være gruppens verdi-for-pengene merker. Modellprogrammet skal spisses, ned fra fire plattformer til 1 og fra 18 karosserivarianter til 11. Man skal opp fra 0,3 millioner enheter pr. plattform til 1,1 millioner per år. Med ander ord rasjonalisering.
I Russland fortsetter salget av den gamle Nivaen, verdens første selvbærende SUV som nylig feiret 45-årsjubileet ved å få tilbake det originale Niva-navnet.
Om fremtidige Nivaer sa di Meo, samtidig som han presenterte Vision Niva, at man har startet på utviklingen av den neste Niva-generasjonen. Den skal komme i størrelse Kompakt og Medium, også basert på gruppens CMF-B plattform.
Den skal fortsatt være russernes svar på den sveitsiske lommekniven: et teknisk vidunder til mangeartet bruk i ekstreme situasjoner.
4x4, høyreist, seks gir og robust konstruksjon.
– Videre, sa han, – vil disse modellene ha en naturlig plass langt utenfor det russiske markedet, slik de egentlig alltid har hatt.
Så i tillegg til en total fornyelse av modellene får man også en relansering av Niva-navnet og samtidig en skikkelig reposisjonering av Lada som merkevare.
Og – underforstått – altså også på eksportmarkedene.