-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Gammelt nytt fra Toyota
Blant de mer spesielle retrodesign som har sett dagens lys de senere år, er denne fra Toyota. Den er bygget på en moderne plattform men har hentet sin inspirasjon fra midten av 1950-årene.

Synes du ikke den ser ultramoderne ut? Minner den om en 1955-modell, sier du? Da har Toyota oppnådd det de ønsker. For den er ment å ligne på en 1955-modell Toyota Crown. Men dette er en topp moderne bil basert på Lexus IS300. Bilen ble laget for å feire at Toyota hadde produsert 100 millioner biler.
Japanerne sto nærmest i kø for å skaffe seg et av de 1000 eksemplarene som ble produsert. På tross av en prislapp på godt over en halv million kroner. Bilen har en stor forkrommet grill, og bakdørene er hengslet i bakkant. Inne i bilen finner du sikkerhetsutstyr og luksus som i en moderne storbil, inkludert satellittnavigasjon.
I stedet for den originale Crown-utgavens 90hk 4-sylindrede motor er denne utstyrt med en 3-liters rekkesekser på 215hk. Origin får nok etter hvert en høy samleverdi, for 1000 enheter er svært begrenset. Til å være en Toyota, altså.