-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Skaderådgiver og bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
MyCar:
Bilselger
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Oppgraderer til 250 kW
Igjen tar Tesla innersvingen på konkurrentene, nå ved å programvareoppgradere ladefarten på Model 3 til 250 kW på egne ladestasjoner og til 200 kW på tredjeparts CCS ladestasjoner.
Tesla starter denne helgen oppgradering av programvaren i Model 3 (gjelder modellene Long Range og Performance) sånn at bilene kan håndtere ladefart inntil 200 kW på tredjeparts CCS-ladere hos eksempelvis Ionity, Fortum og Grønn Kontakt og inntil 250 kW på Teslas egne superladere når de er oppgradert.
Med Model 3 skiftet Tesla fra egen ladeteknologi til CCS som er den europeiske standarden de fleste produsenter har sluttet seg til. Motstykket er den japanske Chademo som benyttes av Nissan, Mitsubishi (og andre merker med Mitsubishi el-teknologi som Peugeot og Citroën) og fram til nå Kia.Tesla Model 3 kom allerede fra første bil med CCS-teknologi samtidig som Tesla startet tilpassingen av sine superladere til CCS.