-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Oppgraderer til 250 kW
Igjen tar Tesla innersvingen på konkurrentene, nå ved å programvareoppgradere ladefarten på Model 3 til 250 kW på egne ladestasjoner og til 200 kW på tredjeparts CCS ladestasjoner.
Tesla starter denne helgen oppgradering av programvaren i Model 3 (gjelder modellene Long Range og Performance) sånn at bilene kan håndtere ladefart inntil 200 kW på tredjeparts CCS-ladere hos eksempelvis Ionity, Fortum og Grønn Kontakt og inntil 250 kW på Teslas egne superladere når de er oppgradert.
Med Model 3 skiftet Tesla fra egen ladeteknologi til CCS som er den europeiske standarden de fleste produsenter har sluttet seg til. Motstykket er den japanske Chademo som benyttes av Nissan, Mitsubishi (og andre merker med Mitsubishi el-teknologi som Peugeot og Citroën) og fram til nå Kia.Tesla Model 3 kom allerede fra første bil med CCS-teknologi samtidig som Tesla startet tilpassingen av sine superladere til CCS.