-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota krymper modellprogrammet
Yaris Verso, Celica, Previa og MR2 forsvinner. Men Toyota vil beholde Land Cruiser.

Toyota fjerner alle nisjebiler fra det europeiske markedet. Det skal satses mer på volumbiler som produseres i Europa. De mener at forhandlerne bør konsentrere seg mer om biler de kan selge mange av, enn biler som bare interesserer en liten del av markedet.
Fra tidligere er Camry borte, og nå er det i tillegg vedtatt at disse modellene vil forsvinne - uten å bli erstattet:
- Yaris Verso (blir borte når det lanseres en ny og større vanlig Yaris)
- Celica
- Previa
- MR2 roadster
Men Toyota har besluttet av Land Cruiser fortsatt skal bære Toyota-navnet. Det ble vurdert om bilen skulle flyttes fra Toyota til Lexus – men etter sterkt press fra bl.a. importøren i Norge har Toyota valgt å beholde Toyota-navnet på modellen.
Om Toyota/Lexus igjen skal komme med sportsbiler i Europa, blir det trolig med hybridmotorer.