-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Samurai-kampen
Hvis ikke Nissan hadde snublet i januar hadde vi ikke hatt noen førsteplass-kamp å se frem mot. Nå er det fremdeles Toyota som leder Japan-mesterskapet. Marginalt.

På registreringsstatistikken til Opplysningsrådet for Veitrafikken står Toyota oppført med 13.552 nye biler så langt i år (per 25/11). Nissan har registrert 13.112. Litt over 400 biler, fordel Toyota.
Men Nissan haler innpå. De ligger 200 biler over Toyota så langt i november, men har økt tempoet nå som de lukter en førsteplass: 100 av disse 200 bilene kom i den siste uken.Men i april slo Toyota skikkelig tilbake, fikk igjen andreplassen, og lå cirka 100 biler foran Nissan.PS!