-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Felles skjebne
Walter P. Chrysler satte den første Plymouthen i produksjon i 1928 for å kapre kunder i lavprissegmentet, der Henry Ford rådet grunnen. Etter bare 3 år hadde Plymouth erobret rollen som USAs 3. største bilmerke. En posisjon de, med få unntak, beholdt til langt opp på 60-tallet.
Tidligere i år annonserte Martin R. Levine, visepresident i Chrysler-Plymouth and Jeep Division, at Plymouth skulle fades ut i løpet av modellåret 2001. Historien ser altså ut til å gjenta seg. Et annet Chrysler-produkt med aner fra gode, gamle dager, DeSoto, ble nemlig fadet ut for ganske nøyaktig 40 år siden. I slutten av 1960 ble merket gravlagt for godt. Salget av 61-modellen, som ble introdusert i oktober 1960, kom bare opp i litt over 3000 biler. DeSoto var mellomklassebilen som konkurrerte mot Mercury, Buick og Oldsmobile.
Listen over gravlagte amerikanske bilmerker er etter hvert lang. Hvilket amerikansk bilmerke forsvinner neste gang? Det går rykter om at Ford vurderer å kutte ut Mercury, samtidig snakker GM om at de har for mange merker å forholde seg til. Inntil videre er det business as usual i USA.
Av Tormod Magelssen