-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Felles skjebne
Walter P. Chrysler satte den første Plymouthen i produksjon i 1928 for å kapre kunder i lavprissegmentet, der Henry Ford rådet grunnen. Etter bare 3 år hadde Plymouth erobret rollen som USAs 3. største bilmerke. En posisjon de, med få unntak, beholdt til langt opp på 60-tallet.

Tidligere i år annonserte Martin R. Levine, visepresident i Chrysler-Plymouth and Jeep Division, at Plymouth skulle fades ut i løpet av modellåret 2001. Historien ser altså ut til å gjenta seg. Et annet Chrysler-produkt med aner fra gode, gamle dager, DeSoto, ble nemlig fadet ut for ganske nøyaktig 40 år siden. I slutten av 1960 ble merket gravlagt for godt. Salget av 61-modellen, som ble introdusert i oktober 1960, kom bare opp i litt over 3000 biler. DeSoto var mellomklassebilen som konkurrerte mot Mercury, Buick og Oldsmobile.
Listen over gravlagte amerikanske bilmerker er etter hvert lang. Hvilket amerikansk bilmerke forsvinner neste gang? Det går rykter om at Ford vurderer å kutte ut Mercury, samtidig snakker GM om at de har for mange merker å forholde seg til. Inntil videre er det business as usual i USA.
Av Tormod Magelssen