-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Plymouth døde 28 juni.
Vi visste jo at Daimlerchrysler skulle trekke ut kontakten slik at Plymouth døde. Men det var ganske råttent av dem ikke å gi oss et signal på forhånd, slik at vi kunne ta to minutters stillhet.

Samtidig ble det fremdeles produsert Plymouth Neon, og for oss som aktet å vise den litt oppmerksomhet var det veldig sannsynlig at det ville skje frem til mandag den 2. juli. Da begynte nemlig en rekke fabrikker å stenge for sommeren. Også fabrikken i Belvidere, Illinois, der Neoner med diverse navnelapper blir produsert.
Så viser det seg at feigingene fadet ut produksjonen slik at det siste Plymouth-merket ble festet på en Neon den 28. juni. Det var den 615.151 Plymouth Neonen som var bygget siden produksjonen av den startet for åtte års tid siden. Men fremdeles kommer det både Dodge Neoner og Chrysler Neoner derfra, så det var vel bare at de ikke hadde flere merker tilbake på båndet.
En ganske slapp avslutning for et bilmerke som hadde fortjent atskillig bedre. Det har samlet enorm begeistring på racerbanene, det har vært innovativt både i design og konstruksjon, det ble født av Chrysler i 1928 for å ta rotta på nr. 2-merkene fra de to andre store - noe det greide i 28 av de årene det har levd. Så mange ganger har det nemlig ligget på nr. 3-plassen i USA.
Vi håper at GM sørger for en litt mer passende avskjed når de slår av det kunstige åndedrettet for Oldsmobile. Her har vi tross alt med USAs eldste bilmerke å gjøre.