-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Rest-Saab er også blitt GM
Det gikk som man regnet med: GM kjøpte de resterende 50% av svenske Investor AB. Så nå er Svenska Automobilfabriken AB helt amerikansk. GM betalte 125 millioner dollars, men hvor mye må de betale?
Hva som derimot er ganske sikkert er at GM trenger et overklasse-nærvær, ikke minst i Europa, der de er fullstendig fraværende blant overklassen. Å regne med de amerikanske modellene i disse segmentene er det bare GM selv som gjør. Ford, derimot, staver de bilmodellene Volvo og Jaguar, og Chrysler staver dem Mercedes. Det haster for GM å sette SAAB på kartet, så får vi heller bli enige om gjelden senere.