-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
-
Serviceleder
Autoria Ski AS
-
Bilmekaniker
Autoria Ski AS
Seat frir til unge jenter
Cosmopolitan, fremdeles verdens største ung-dame magasin, presenter sin utgave av Seat Mii på en stor fest i London i september.
Er man riktig kynisk kan man dra på smilebåndet og si at her er det representanter for to utdøende dinosaurer som slår seg sammen. Blir mulighetene for å overleve større av den grunn?
Neppe.
Studie
Men vi har i hvert fall ganske kjente Cosmopolitan som fremdeles betrakter seg som en autoritet når det gjelder yngre kvinners livsstil, som i 18 måneder har interessert seg for biler.
Store deler av deres kreative team fra mange land i Europa har snakket med målgruppen om hva de venter av og fra en bil. Resultatet av dette er ført inn til de kreative delene av spanske Seat som så har utviklet en spesialutgave av lille Mii.
Gjett hva den skal hete! Mii by COSMOPOLITAN.
Nå vet vi selvfølgelig alle at Mii er Seats Up, med fire dører, og at den da per definisjon må være noe alle europeiske unge damer i utgangspunktet ønsker seg. Det er nok bare noen farger og tilbehør og finesser som skal til for å gjøre den virkelig Cosmo.
Gravalvor
Hør bare Susanne Franz, Seats globale marketingsjef sier!
«Denne nye bilen dreier seg om mer enn estetikk. Den vil bli en funksjonell bil der design har mening. Cosmopolitan har bidratt til å endre kvinnes rolle i samfunnet, og Mii by COSMOPOLITAN vil gi et friskt syn på bilen.»
«Denne avtalen med verdens største magasin i sitt slag gjør det mulig for oss å lansere vår mest feminine bil til nå. Mii by COSMOPOLITAN er en hyllest til den moderne kvinnen».
Tror sånne folk virkelig på sånt?
Bilen skal bli en attraksjon på #FashFest, Cosmopolitans fem dager lange nesten cat-walk-frie fæssjen-party i London som starter 15. september. Dersom den følger i hælene på – husker du? – Seat Mii by MANGO fra 2014, kan den bli en av verdens raskest glemte biler.
Og – apropos – hva var egentlig galt med den? Kan det virkelig gjøres bedre denne gang?
Nå er kanskje ikke dette sentralt for norske brukere? Cosmopolitan på trykk forlot oss i 2012 og siste nye Seat på hjul ble registrert i 1997.