-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Seat frir til unge jenter
Cosmopolitan, fremdeles verdens største ung-dame magasin, presenter sin utgave av Seat Mii på en stor fest i London i september.
Er man riktig kynisk kan man dra på smilebåndet og si at her er det representanter for to utdøende dinosaurer som slår seg sammen. Blir mulighetene for å overleve større av den grunn?
Neppe.
Studie
Men vi har i hvert fall ganske kjente Cosmopolitan som fremdeles betrakter seg som en autoritet når det gjelder yngre kvinners livsstil, som i 18 måneder har interessert seg for biler.
Store deler av deres kreative team fra mange land i Europa har snakket med målgruppen om hva de venter av og fra en bil. Resultatet av dette er ført inn til de kreative delene av spanske Seat som så har utviklet en spesialutgave av lille Mii.
Gjett hva den skal hete! Mii by COSMOPOLITAN.
Nå vet vi selvfølgelig alle at Mii er Seats Up, med fire dører, og at den da per definisjon må være noe alle europeiske unge damer i utgangspunktet ønsker seg. Det er nok bare noen farger og tilbehør og finesser som skal til for å gjøre den virkelig Cosmo.
Gravalvor
Hør bare Susanne Franz, Seats globale marketingsjef sier!
«Denne nye bilen dreier seg om mer enn estetikk. Den vil bli en funksjonell bil der design har mening. Cosmopolitan har bidratt til å endre kvinnes rolle i samfunnet, og Mii by COSMOPOLITAN vil gi et friskt syn på bilen.»
«Denne avtalen med verdens største magasin i sitt slag gjør det mulig for oss å lansere vår mest feminine bil til nå. Mii by COSMOPOLITAN er en hyllest til den moderne kvinnen».
Tror sånne folk virkelig på sånt?
Bilen skal bli en attraksjon på #FashFest, Cosmopolitans fem dager lange nesten cat-walk-frie fæssjen-party i London som starter 15. september. Dersom den følger i hælene på – husker du? – Seat Mii by MANGO fra 2014, kan den bli en av verdens raskest glemte biler.
Og – apropos – hva var egentlig galt med den? Kan det virkelig gjøres bedre denne gang?
Nå er kanskje ikke dette sentralt for norske brukere? Cosmopolitan på trykk forlot oss i 2012 og siste nye Seat på hjul ble registrert i 1997.