-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Privat-Smart til USA
Man er ikke helt klar om dette er en provokasjon eller ramme alvor: California-baserte ZAP har bestilt Smart Fortwo for en milliard dollars!

ZAP er egentlig kjent for sine elektriske biler og ombygging av helt ned til scootere til elektrisk drift. Men i Smarts tilfelle er det ikke snakk om å bygge den om, fordi det påstås at den er så effektiv og ren at den ikke vil ødelegge ZAPs grønne renommé.
De første ZAP-Smartene ble lansert i Reno i forrige uke, og det er på grunn av reaksjoner etter forhandlersamlingene der at ZAP har slått til med kjempeordren. Konkret ba de om 76.500 biler, for til sammen 1,03 milliarder dollar. Det er nesten en hel årsproduksjon av denne modellen.
Daimlerchrysler har da åpenbart et valg mellom å si takk for bestillingen, håpe at pengene kommer, og overlate lanseringen av et ikon til noen de ikke kan kontrollere, eller å forsere en introduksjon som de egentlig ikke ønsker, selv.
Men det er åpenbart et eller annet her som ikke stemmer. Selv har Daimlerchrysler sagt, etter grundige markedsundersøkelser, at det er et årlig marked på 10.000 Fortwo i USA hvert år. ZAP-forhandlerne ser ut til ikke å være helt enige. Det er ennå ikke kommet beskjed om produsenten kommer til å effektuere bestillingen.