-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Fremtidsrettet fra Suzuki
Suzuki presenterer en spennende prototyp drevet av brenselceller. Kompakte mål skal sørge for god fremkommelighet.


Suzuki MIO
Nå er det langt fra bare biler Suzuki driver med. Et område hvor de er store på hjemmebane er selvkjørende rullestoler. Deres nye MIO byr på spennende detaljer, for eksempel at den er utstyrt med en brenselcelle som sørger for strøm til den elektriske motoren.
Metanol omdannes til hydrogen, og en tank på 4 liter er nok til å drive rullestolen ca. fire mil. Et LCD-panel holder deg orientert om hvor mye strøm du har til rådighet på Litium-Ion batteriet – dermed slipper du ubehaget med plutselig flatt batteri på et øde sted.
De smarte armlenene fungerer også som beskyttelse og stolen styres via hendler som gir god kontroll over kjøretøyet. Setet er produsert i et pustende materiale og har god fjæringskomfort.
Den kompakte MIO er 1200 mm lang, 650 mm bred og 1000 mm høy. Data for akselerasjon og topphastighet er foreløpig ikke kjent, så vi må nok vente til nærmere lanseringstidspunktet. Men teknologien ser spennende ut.