-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fremtidsrettet fra Suzuki
Suzuki presenterer en spennende prototyp drevet av brenselceller. Kompakte mål skal sørge for god fremkommelighet.


Suzuki MIO
Nå er det langt fra bare biler Suzuki driver med. Et område hvor de er store på hjemmebane er selvkjørende rullestoler. Deres nye MIO byr på spennende detaljer, for eksempel at den er utstyrt med en brenselcelle som sørger for strøm til den elektriske motoren.
Metanol omdannes til hydrogen, og en tank på 4 liter er nok til å drive rullestolen ca. fire mil. Et LCD-panel holder deg orientert om hvor mye strøm du har til rådighet på Litium-Ion batteriet – dermed slipper du ubehaget med plutselig flatt batteri på et øde sted.
De smarte armlenene fungerer også som beskyttelse og stolen styres via hendler som gir god kontroll over kjøretøyet. Setet er produsert i et pustende materiale og har god fjæringskomfort.
Den kompakte MIO er 1200 mm lang, 650 mm bred og 1000 mm høy. Data for akselerasjon og topphastighet er foreløpig ikke kjent, så vi må nok vente til nærmere lanseringstidspunktet. Men teknologien ser spennende ut.