-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Th!nk får globalt ansvar
Th!nk Nordic innkalte nylig til pressekonferanse i Oslo. Nye farger var den minste nyheten. Mer spennende er det at den norske produsenten nå får de globale markedsføringsansvaret for bilen sin, og at store Ford-forhandlere i store deler av Europa skal begynne å selge denne bybilen.
For det første blir produktet moms-fritt i Norge fra sommeren av. Gledelig for produsenten, men det reiser selvfølgelig en del spørsmål om hvordan man behandler andre produkter med åpenbare, og kanskje enda bedre, miljøkvaliteter.
Resultatet blir selvfølgelig en vesentlig lavere pris (fra 199.000 til 162.000 kroner), men betyr også at det er bare tullinger som kjøper bilen fra nå og frem til momsfritaket.
Så håper man på litt eksport da, ved at utvalgte Ford-forhandlere i Skandinavia og de store europeiske markedene skal ta med Th!nk City i sitt modellsortiment fra 1. februar 2001. I Norge skal 20 av de største Ford-forhandlerne starte sin egen Th!nk-shop, med fokus spesielt på næringslivet. Dessuten skal Ford Motor Norge overta to Th!nk medarbeidere som skal jobbe mot de norske forhandlerne.
På pressekonferansen ble det også fortalt at det planlegges en ny Th!nk for det amerikanske markedet. Det ble samtidig avvist at det var snakk om en fire-seter. Bedre tilpasset markedet var vel uttrykket som ble brukt. Mer stæsj med andre ord?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no