-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Th!nk får globalt ansvar
Th!nk Nordic innkalte nylig til pressekonferanse i Oslo. Nye farger var den minste nyheten. Mer spennende er det at den norske produsenten nå får de globale markedsføringsansvaret for bilen sin, og at store Ford-forhandlere i store deler av Europa skal begynne å selge denne bybilen.
For det første blir produktet moms-fritt i Norge fra sommeren av. Gledelig for produsenten, men det reiser selvfølgelig en del spørsmål om hvordan man behandler andre produkter med åpenbare, og kanskje enda bedre, miljøkvaliteter.
Resultatet blir selvfølgelig en vesentlig lavere pris (fra 199.000 til 162.000 kroner), men betyr også at det er bare tullinger som kjøper bilen fra nå og frem til momsfritaket.
Så håper man på litt eksport da, ved at utvalgte Ford-forhandlere i Skandinavia og de store europeiske markedene skal ta med Th!nk City i sitt modellsortiment fra 1. februar 2001. I Norge skal 20 av de største Ford-forhandlerne starte sin egen Th!nk-shop, med fokus spesielt på næringslivet. Dessuten skal Ford Motor Norge overta to Th!nk medarbeidere som skal jobbe mot de norske forhandlerne.
På pressekonferansen ble det også fortalt at det planlegges en ny Th!nk for det amerikanske markedet. Det ble samtidig avvist at det var snakk om en fire-seter. Bedre tilpasset markedet var vel uttrykket som ble brukt. Mer stæsj med andre ord?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no