-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Flere VW fra samme modellen
Volkswagen skal utvikle flere varianter fra samme modellen. En Polo og Golf skal komme i langt flere varianter enn i dag. Ideen er å bruke en og samme modell til mange modeller.

Ta en VW Polo – sett på takrails og øk bakkeklaringen. Og vips – så har du en ny modell av Polo. Gjør innredningen tøffere med knallfarger – og du har en annen nisjemodell. La bilen få glasstak – og du har en tredje modell.
VW planlegger å utvikle langt flere varianter fra sine standardmodeller Polo, Golf og Passat. I stedet for å bruke penger på ny nisjebiler, skal dagens modeller utnyttes der det er mulig. De første nye nisjemodellene kommer på bilutstillingen i Geneve i mars neste år. Da lanseres CrossPolo – som egentlig er en Polo med annet utstyr og detaljer i karosseriet som gir den et røffere utseende.
Neste blir Cross-modeller av Golf og Fox. I tillegg har VW planene klare for en ny coupé i 2008 (blir trolig kalt Scirocco) samt en coupémodell av Passat i 2009.
VWs toppledelse ønsker å utvikle nye modeller med minst mulig utgifter. Det skjer ved at man beholder plattform og mest mulig av de harde bitene i standardmodellene. Ved bare å endre på innredning og kanskje front og bilens bakdel, kan man beholde 70 til 90 prosent av standardbilen. Da får man flere varianter til lavest mulig pris.