-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rabbit kommer tilbake
Selv i Europa ble Rabbit et begrep. USA-navnet på Golf, den gang Golf var en suksess der borte. Nå skal navnet gjenoppstå.


VW håper Rabbit-navnet vil sette fart på Golf-salget
Volkswagen-kunder liker å ha et personlig forhold til bilene sine kan den amerikanske sjefen for VWs Brand Innovation, Kerri Martin fortelle, og fortsetter med å nevne tidligere kjelenavn på VW-produkter: The Thing, Beetle, Fox og, altså, Rabbit.
Derfor blir det ingen ny generasjon Golf på amerikanske kunder, derimot får de tilbake den Rabbiten de mistet i 1984 – 10 år etter at den dukket opp, og like før forfallet satte inn.
Det er åpenbart at Golf er noe de spiller i USA, ikke noe de kjører – Golf ble aldri noen suksess i Amerika. Og nå er de nede på nesten-norske nivåer: 15.690 i fjor – 36 prosent lavere enn året før. Fritt fall heter det.
Nå er det riktignok noen forhandlere som antyder at Golf-salget også har litt med det faktum å gjøre at den nye Golfen ikke har vært tilgjengelig for kundene før nå – to år etter at den debuterte i Europa. Også amerikanske kunder leser billitteratur.
Om det er nok å døpe den om for å friste alle de som har kjøpt seg noe annet i mellomtiden, skal bli spennende å se.