-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Volkswagen relokerer
Tradisjonelt har Volkswagen bygget sine nyttekjøretøy i Hannover, men de har andre planer for fremtiden.

Konsernet tar grep for en mest mulig effektiv produksjon i årene fremover. Det innebærer blant annet at neste generasjon Crafter skal bygges i Polen, ikke i Hannover som i dag.
Volkswagen bygger en ny fabrikk i polske Września for formålet. Denne skal stå klar i andre halvår 2016 og åpner for minst 2300 nye arbeidsplasser.
Fra samme tidspunkt skal Tiguan bygges i Hannover, i tillegg til produksjonen som allerede skjer i Wolfsburg.
Den nye fabrikken i Września ligger cirka 50 km vest for Poznan hvor Volkswagen allerede har en fabrikk (bildet) som bygger Caddy. Fabrikken får et areal på 220 hektar og skal stå for den totale produksjonen, fra råvarer til ferdig bil.
Fra lanseringen i 2009 har Porsche Panamera karosseriene blitt bygget og lakkert i Hannover, for så å bli sendt til samlebåndet i Leipzig for montering.
Fra 2016 starter produksjonen av neste generasjon Porsche Panamera, og da skal den i sin helhet produseres i Leipzig, side om side med nye Macan som også bygges fra scratch i Leipzig.
Les mer om Porsche Macan og Porsche-anlegget i Leipzig i Bil nummer 5-2014.