-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
5-dørs USA-sjokk
Det låter underlig, men hatch-back segmentet er nesten dødt i USA. Så når Ford nå introduserer en fem-dørs Focus kommer det som et markedsførings-sjokk på amerikanerne.

Ford Focus selges i USA, den er meget populær der, men som sedan først og fremst. Fem dørs hatcback er en karosseriform som ble borte i 70-årene, siden har alt grodd opp mot stadig mer bastante SUV og truck-uttrykk.
-Men, sier mange observatører, nå som John Travolta, vide buksebein og platåsko er inne igjen, er kanskje tiden også inne for en fem-dørs hatchback.
I hvert fall gambler Ford på det, nå som de introduserer ZX5 på bilutstillingen i Toronto. Den skal bygges i Hermosilla, Mexico-fabrikken, og det er planlagt å selge 50.000 av den i året i USA. Den eneste virkelige konkurrenten er Golf, som gikk i nesten 30.000 enheter i fjor. Ellers er det ingen flere effektive konkurrenter. Både Toyota, Honda og Mazda trakk seg ut fra dette segmentet for lenge siden (og Chrysler Horizon er for lengst død).
Innvendig fleksibilitet skal være de rasjonelle salgsargumentene, men det er klart at stil vil få mye å si. Klarer Ford å få til at en slik karosseritype er et fashion statement, et uttrykk for stil, og at det ikke fortsatt skal oppfattes som billig og nøkternt, så kan dette bli en suksess.
Underlig for europeerne at noen tenker slik. Her utgjør denne karosseritypen 44% av samlet Focus salg.