-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
A2 skal kollidere bedre
Etter at tyske ADAC hev en Audi A2 i veggen skal fabrikken forbedre konstruksjonen litt. Kollisjonstesten viste nemlig en svakhet.
ADAC (Tysklands NAF) kjører en ganske konsekvent kollisjonstest på nye biler. Nå har de latt Audis A2 gå gjennom den. Og det viste seg selvfølgelig at kollisjonsverdien var meget gode, her har du en viss mulighet til å overleve, selv om sjåføren har oppført seg som en idiot.
Men så oppdaget ADAC-testerne, etter at smellet hadde lagt seg og ting begynte å falle til ro, at det røyk fra motorrommet. Deler av klima-anlegget hadde løsnet og klint seg inn selvstarteren som så hadde kortsluttet og forårsaket noe som kunne blitt en brann.
Audi har sett på saken, de innrømmer de har et lite problem, men antall biler som omfattes av dette er såpass lite (tresifret) at det ikke blir noen tilbakekalling. De bilene som alt er ute blir tatt i verkstedet etter hvert, og en forbedring med en bedre kapsling av jordingkabelen er allerede på plass på samlebåndet.
Men hvorfor skjedde det først da ADAC smalt bilen?
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no