-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Accord-aktig fra India
Indiske aviser kan fortelle at Telco, som bygger Tata-bilen, nå jobber med et nytt prosjekt sammen med Peugeot/Citroën. Den vil bli omtrent som en Hondas Accord sier de som vet.
Prosjektet de jobber med er utarbeidet sammen med Peugeot/Citroën, som nå er Europas nest største bilfabrikk. Derfra henter man en uidentifisert hatchback som Tata da skal lage sin egen sedan-modell av. Den skal, dersom prosjektet får grønt lys, være klar i 2003 og koste 1,5 millioner rupees, som er ganske meget.
Det er enda ikke noe formelt partnerskap mellom de to, men det kan det fort bli, for Telcos biloperasjon har det slett ikke bare lett for tiden. For Peugeot blir det ganske nytt å bevege seg såpass langt øst, selv om Citroën for lengst er etablert enda lenger vekk, i Kina.
Planen sier at her skal da Peugeot/Citroën bringe med seg konstruksjonen og den tekniske kompetansen, mens Telco skal sørge for produksjons-fasiliteter og kunnskaper om det lokale markedet.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no