-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Accord-aktig fra India
Indiske aviser kan fortelle at Telco, som bygger Tata-bilen, nå jobber med et nytt prosjekt sammen med Peugeot/Citroën. Den vil bli omtrent som en Hondas Accord sier de som vet.

Prosjektet de jobber med er utarbeidet sammen med Peugeot/Citroën, som nå er Europas nest største bilfabrikk. Derfra henter man en uidentifisert hatchback som Tata da skal lage sin egen sedan-modell av. Den skal, dersom prosjektet får grønt lys, være klar i 2003 og koste 1,5 millioner rupees, som er ganske meget.
Det er enda ikke noe formelt partnerskap mellom de to, men det kan det fort bli, for Telcos biloperasjon har det slett ikke bare lett for tiden. For Peugeot blir det ganske nytt å bevege seg såpass langt øst, selv om Citroën for lengst er etablert enda lenger vekk, i Kina.
Planen sier at her skal da Peugeot/Citroën bringe med seg konstruksjonen og den tekniske kompetansen, mens Telco skal sørge for produksjons-fasiliteter og kunnskaper om det lokale markedet.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no