-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Anker VW EU-bot?
Volkswagen har åpenbart intet ønske om å sette EU-rekord i bøter. De har til i dag (mandag) på å anke en juli-avgjørlse. Og det gjør de, skrev Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Volkswagen anket, og i juli slo en EU rettsinstans fast at det var helt korrekt å gi Volkswagen en skikkelig smekk, men at den kunne reduseres til 90 millioner Euro. Fremdeles en rekord.
Fremdeles kan denne saken gå til EUs høyesterett, og fristen går ut i dag. Anken vil komme, skrev FAZ, men talsmenn for Volkswagen ville ikke kommentere påstanden. Noen holder sikkert øye med dokument-mengden som flyter fra VW til EU-systemet i dag.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no