-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Årets dårligste idé?
ComputerWorld forteller om et fantastisk fremskritt fra kinesiske forskere. En app som skanner reg-skiltet på bilen foran deg, og setter deg i direkte SMS-kontakt med føreren.

Det verste er at ifølge ComputerWorld skal dette teknologiske kjempejafset være tatt i den Forsknings- og Utviklingsavdelingen General Motors driver i Kina.
Forskerne der har til og med satt et navn på systemet, de kaller de DiDi-skiltet, og appen er utviklet for alle Android-telefoner.
Man kan jo selv tenke seg hva dette vil føre til. Sjekke opp hun nydelige dama i den åpne Jaguaren er jo bare snilt, i forhold til all utskjellingen man kan se for seg. Vulgær-Forum-scenen er flyttet opp og blitt direkte kommunikasjon.
Jeg skal skjelles ut av fyren bak meg, fordi jeg blinker for sent eller for tidlig eller ikke i det hele tatt eller alt for mye. Høres festlig ut.
Jeg tror ikke det er veldig lovlig å tekste når man kjører i Kina heller (men på den annen side, der kjører man jo nesten ikke, trafikk-korkene ruler det gamle keiserdømmet).
Men forskerne har tatt høyde for det også: systemet er selvfølgelig kompatibelt med Google Glass – akkurat som det er bedre enn å tekste på en telefon når du er ute og kjører.
Autoblog.com har til og med et navn på mannen som har utviklet systemet: John Du. De skrev at de skulle forsøke å komme i kontakt med ham for å få en uttalelse.
Det er lenge siden, og vi har ikke hørt noe mer.
Skal vi gå ut fra at dette er en sterkt forsinket aprilsnarr?