-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Chrysler-kutt som ventet
Dermed kunne ikke Chrysler vente lenger. Jevne lekkasjer den siste uken gjennom Wall Street Journal gjorde nok sitt til at Chrysler plutselig innkalte til pressekonferanse for å fortelle om restruktur-planene sine.
Uten at det er nevnt noen tall om hvor mye som skal spares blir det antydet at spareplanen vil koste mellom 2 og 3 milliarder dollars å sette ut i livet – det er blant annet solide avtaler med UAW – arbeidernes fagforening – som må honoreres dersom oppsigelser finner sted.
Mange detaljer dukket opp under pressekonferansen, men det skremmende er at Daimlerchrysler igjen har klart å unnlate å gjøre et positivt inntrykk på aksjemarkedet. De siste ukene har Dc-aksjen vist et forsiktig løft, investorer har sett frem til restruktur-planene. Nå som det er løftet litt på fliken for dem, har investorene åpenbart besluttet at dette langt fra er nok. Mandag åpnet aksjen i Frankfurt på 52.52 Euro og endte på 51,60. I New York skjedde akkurat det samme. I dag, ved 11.tiden lå aksjen på 50,42 i Frankfurt.
Enten har børsen bestemt seg for ikke å like Daimlerchrysler lenger. Men, det er sjelden man finner følelser der, det er nok mer sannsynlig at Dc ikke klarer å levere det som dette spesielle markedet vil ha. Og da hjelper det lite om de bygger bra biler.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no