-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Chrysler-kutt som ventet
Dermed kunne ikke Chrysler vente lenger. Jevne lekkasjer den siste uken gjennom Wall Street Journal gjorde nok sitt til at Chrysler plutselig innkalte til pressekonferanse for å fortelle om restruktur-planene sine.

Uten at det er nevnt noen tall om hvor mye som skal spares blir det antydet at spareplanen vil koste mellom 2 og 3 milliarder dollars å sette ut i livet – det er blant annet solide avtaler med UAW – arbeidernes fagforening – som må honoreres dersom oppsigelser finner sted.
Mange detaljer dukket opp under pressekonferansen, men det skremmende er at Daimlerchrysler igjen har klart å unnlate å gjøre et positivt inntrykk på aksjemarkedet. De siste ukene har Dc-aksjen vist et forsiktig løft, investorer har sett frem til restruktur-planene. Nå som det er løftet litt på fliken for dem, har investorene åpenbart besluttet at dette langt fra er nok. Mandag åpnet aksjen i Frankfurt på 52.52 Euro og endte på 51,60. I New York skjedde akkurat det samme. I dag, ved 11.tiden lå aksjen på 50,42 i Frankfurt.
Enten har børsen bestemt seg for ikke å like Daimlerchrysler lenger. Men, det er sjelden man finner følelser der, det er nok mer sannsynlig at Dc ikke klarer å levere det som dette spesielle markedet vil ha. Og da hjelper det lite om de bygger bra biler.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no