-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Daewoo-deadline for GM-engasjement
I helgen sa den sør-koreanske finansministeren at GM burde bestemme seg for Daewoo eller ei innen utgangen av februar. Uttalelsen er selvfølgelig ment for å fortelle lokale fagforeninger at de må holde seg på matta.
Det som er viktig, sier de fleste kreditorer, er at Daewoo lærer seg å leve på sitt eget driftsoverskudd. Det vil gjøre selskapet attraktivt for en partner, og vil også gjøre det mulig for selskapet å fortsette en stund, dersom GM nå hopper av. Man skal ikke se bort fra at andre kan bli interessert dersom selskapet kommer på beina ved egen hjelp.
GM har nå snust på denne bilprodusenten i mer enn 5 måneder, uten at det er noen åpenbar fremgang i akkurat de forhandlingene. Men det er også åpenbart at det er politisk vanskelig for GM å forplikte seg til nye oversjøiske investeringer den samme måneden som de stenger 3 av sine USA-fabrikker, med permittering av 5.200 arbeidere, for å kutte ned på produksjon og lager i et tregt amerikansk marked. Ved nyttårstider var det 8 fabrikker som sto stille med 20.000 permitterte arbeidere.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no