-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Daimlerchrysler blir ikke splittet
Sunday Times hadde en merkelig melding i går. De skrev at både GM og Ford var klare til å by på de beste delene av Daimlerchrysler konsernet dersom det ble splittet opp. Rent tøv sa fabrikken i en av sine sjeldne kommentarer til spekulasjoner.
Ikke bare gikk Daimlerchryslers folk ut, en deilig søndag formiddag, og dementerte hele historien. Også Deutsche Bank, en av de virkelig store aksjonærene, sa at deres mening om Daimlerchrysler var uendret. Hvilket nok betyr at de også har en horisont på flere år her.
Jürgen Schrempp, Dc-sjefen, har tidligere sagt at det vil ta to til fire år å snu Chrysler og la til at det ville være kriminelt å selge unna deler av Chrysler nå. USA-biten er uvurderlig for vår globale strategi sa han.
Daimlerchrysler skal for øvrig fortelle om nye omstruktureringer på en samling den 26. februar. Og de åpnet i Frankfurt mandag morgen med nesten 1 prosent ned.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no