-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
DaimlerChrysler: tyskerne tar rattet
Nå sier Bob Eaton (59) at han skal gå av som del-styreformann i DaimlerChrysler den 31. mars. Meget tidligere enn ventet. Tyskerne har overtatt styringen.
Det var imidlertid ingen overaskelse at tyskerne kom vinnende ut av det som ingen av partene er villig til å kalle en maktkamp. I løpet av disse to årene har fire av Chryslers opprinnelige fem-mann sterke ledergruppe sagt takk for seg.
Det kan bli problemer for tyskerne å drive et amerikansk selskap, amerikanerne er ganske nasjonalistiske når det kommer til stykket. På den annen side, dersom tyskerne klarer den jobben som er viktigst når man bestyrer et amerikansk aksjeselskap: nemlig å sørge for maksimal verdi for aksjonærene, burde alt gå bra. Dette er imidlertid en forretningsfilosofi som ikke er prioritert i Europa enda.
Bob Eaton regner ikke med noen ny fulldagsjobb andre steder, slik som vi for eksempel finner Bob Lutz i. Han behøver imidlertid ikke å jobbe så hardt. Ved fusjonstider ble det opplyst at han hadde en potensiell kompensasjonspakke som var verd 70 millioner dollars. Den verdien har sikkert ikke sunket på disse to årene.