-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Et snev av Bugatti
For dem som synes at en Veyron er litt i meste laget, lanserte Bugatti noen alternativer under moteuken i Milano nylig.
Vi kjenner jo til at Bugatti har lisensiert bort merkenavnet sitt flere ganger. Modellbiler og parfyme og mansjettknapper og mye annet, men denne gang skal visst Bugatti i Molsheim være litt mer enn vanlig involvert i det de kaller sin nye Lifestyle Collection.
Den nye serien, Milano-innsatsen er åpenbart bare tåen i vannet, skal være grunnlaget for et vareutvalg som skal selges gjennom 35 eksklusive merkevarebutikker over hele verden. (Bilen selges gjennom 30 forhandlere, så Lifestyle skal bli større i utbredelse i hvert fall). Disse butikkene skal vokse frem i løpet av de kommende fem år.
Se og bli sett
Det første showrommet dedikert til dette prosjektet, åpner i Milano i disse dager. Og de første «Single-brand» sjappene skal opp i Hong Kong og Beijing neste år. Ikke overraskende er det «fashion- og luxury hot spots» som skal få æren av de siste 33.
Så tett integrert i virksomheten er denne satsingen at det var sjefen selv, Dr. Wolfgang Schreiber, som introduserte initiativet i Milano og fortalte at «den nye Lifestyle Collection representerer vårt merkes DNA og gir oss mulighet til å spre en aura og dette bilikonets myte inn i andre deler av livet enn de som angår biler».
Det er ikke lett å oversette når ting blir virkelig blomstrende, men det han i virkeligheten sier er at «vi misunner Ferrari deres mesterlige mytemakeri og forsøker frenetisk å komme etter».
I denne sammenheng er det forresten ganske morsomt at toppsjefen for Bugatti International, og med ansvar for Bugatti Lifestyle, heter Massimiliano Ferrari.
Bredt utvalg
Kort fortalt så består den nye linjen av klær og accessoirer. Den ene linjen heter Ettore Bugatti Line – og spesialiteten later til å bli et bredt utvalg av EB-initialene på varene.
Den andre linjen heter Extreme Performance Macaron linjen, som jeg skjønner enda mindre av. Den øker åpenbart utvalget av klodens stunning fritidsklær, med eksklusive tekniske og high performance stoffer, strech-materialer med sterk grafikk og refleks-tape.
Dessuten snakker vi på en eller annen måte om karbonfiber, aerodynamiske linjer og cutting edge materialer.
For ordens skyld, hvert produkt er begrenset til 431 eksemplarer, for å minne om antall killometeritimen da en Veyron Super Sport ble verdens raskeste produksjonsbil i 2010.
Mekka for menn
Men for en meget begrenset kundegruppe vil også Tailor Made/Bespoke-programmet være tilgjengelig. Her er det Bugatti-eiere som kan få det de vil (akkurat som om det er noe nytt!) og alt vil bare lages etter oppfordring fra kunden og ved personlig fremmøte!
Nevnte jeg at den begrensede kundegruppen også er ganske hankjønnet? Hele den ferske kolleksjonen var mekka for menn. Det eneste objektet tilpasset kvinner var en blå krokodilleskinnsveske. Til gjengjeld hadde den fått form etter den kjente Bugatti-hesteskogrillen.
En av attraksjonene på denne linjen er, ordrett sitert: «hvert plagg vil bære den distinkte «Fabrique en Italie»-logoen"
Vi blir samtidig minnet om at nå er både Veyron 16.4 og Super sport utsolgt, men av de 150 roadsterne som skal lages er det fremdeles 50 tilgjengelige!